Pentru digitalizare, interconectare și instruirea unor funcționari din Primaria Alexandria s-au cheltuit aproape 3 milioane de lei în cadrul unui proiect finantat din fonduri europene.
Scopul investitiei era acela de a furniza cât mai eficient servicii către cetateni, iar echipa de implementare considera ca l-a și atins.
Cetatenii din Alexandria vor interactiona cu functionarii din administratia publica mai mult prin intermediul unei platforme online folosind o serie de aplicații implementate în cadrul proiectului.
Potrivit datelor din proiect acesta a avut ca termen de finalizare data de 7 august 2023, concluziile au venit la o luna distanța, iar infochioscurile sunt încă ambalate în cutii la sediul primariei, chiar în sala de ședințe unde s-a desfasurat conferința de final a proiectului. Deocamdată s-au stabilit doar zonele unde urmează să fie montate aceste infochioscuri.
Din declaractiile membrilor echipei de implementare exista și impedimente în sistem, iar niște concluzii reale privind eficiența acestor investitii se pot trage peste un an.
Așteptam concluziile de anul viitor despre cât de eficient este sistemul implementat și câți cetateni îl folosesc.