Zilnic, zeci de TIR-uri asteapta cu orele sa treaca frontiera cu ferry-boat-ul la Turnu- Magurele, dar si pe malul bulgaresc. Nici suplimentarea numarului de curse peste Dunare intre cele doua puncte de trecere a frontierei romano-bulgare nu a reusit sa resolve problema aglomeratiei.
Daca in mod normal, bac-ul are in program patru curse pe zi, acum desi numarul curselor s-a dublat, soferii inca asteapta chiar si 20 de ore pana la imbarcare. Vineri, pe malul bulgar, coloana de camioane se intindea pe cativa kilometri, iar suferii spun ca sunt nevoiti sa astepte ore intregi intr-o regiune izolata, fara apa si mancare.
Pentru a obtine un punct de vedere din partea conducerii societatii EUROBAC operatorul farry-boat-ului despre acesta situatie am incercat sa luam legatura cu Adrian Bita, dar acesta a fost de negasit. De fapt, societatea respectiva, care incaseaza bani frumosi, din cursele cu bac-ul intre cele doua localitati de frontiera, are doar un birou in zona punctului de frontiera cu un casier.
Desi timpul de traversare a Dunarii este mic, se opereaza cu un singur ferry boat care trece de cateva ori intre orele 8-13, iar dupa o pauza de aproape trei ore se mai fac cateva curse intre orele 16-20, in conditiile in care capacitatea vasului este de doar 4 camioane. Situatia dramatica a soferilor care sunt nevoiti sa astepte zeci de ore pentru a traversa Dunarea nu pare sa-I intereseze pe directorul societatii EUROBAC, care are treburi mai importante decat sa gaseasca solutii de rezolvare a problemelor.